Databig

Kontakt

Kontakt

Ing. Alexandra Belingerová, MBA
alex@databig.cz

Poptávky

 poptavky@databig.cz

Adresa

Sídlo: Databig s.r.o.
Litoměřická 405/9
190 00, Praha 9
IČ: 058 00 463

Provozovna: Databig s.r.o.
Pražská 180
250 66, Zdiby

Projekty

V průběhu let 2017-2019 realizovala společnost Databig s.r.o. projekt s názvem Databig – SW nástroj pro optimalizaci zalistování a cenotvorby položek v eshopu.

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu je vývoj zcela nového univerzálního a komplexního softwarového nástroje pro automatizaci obchodních a logistických procesů v rámci eshopu.

Společnost Databig s.r.o. realizuje projekt Centrum sdílených služeb pro podporu klientů využívajících softwarových nástrojů na optimalizaci a automatizaci procesů.

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektuje vybudovat plně životaschopné centrum sdílených služeb, jež od svých zákazníků převezme zodpovědnost za řízení, správu a administraci svěřených podnikových funkcí.

Společnost Databig s.r.o. realizuje projekt Nákup technologického vybavení pro vývoj inovativního software.

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektuje je prostřednictvím investice do moderního IT vybavení vytvořit dostatečné zázemí pro vývoj nových SW řešení.

Společnost Databig s.r.o. realizuje projekt Vybavení pro zajištění e-commerce videoprezentací výrobků a služeb a vybavení pro vývoj těchto technologií.

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektuje je pořízení vybavení pro vývoj a dodání specializovaného řešení pro e-commerce a výrobní společnosti, které se zaměřuje na odstranění nutnosti pořádat předváděcí akce výrobků, konference, školení apod.

Společnost Databig s.r.o. realizuje projekt AIDIGI – Využití nástrojů umělé inteligence pro růst efektivity ecommerce aktivit zejména u e-shop obchodů a gastro řetězců

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu je odstranění rutinní práce, pomoc obsluze díky kolaborativním aplikacím a zařízením, zvýšení míry automatizace procesů a zajištění individualizace nabídky na e-shopu pomocí vyvíjeného software založeného na principech strojového učení a umělé inteligence.